Witam!
Nabyłem fabię po wymianie silnika z 1,2 12v na 1,4 16v. Silnik nie odpalał.Wymieniono ECU, liczniki, modul komfortu i stacyjkę z dawcy założonego silnika. Proszę o radę - pomoc w uruchomieniu.
Podczas kręcenia rozrusznikiem iskra pojawia się regularnie na wszystkich wykręconych świecach. Silnik zaskakuje na 1-2 sekundy i gaśnie. Stycznik pompy paliwa i wtrysków załącza się na około 8 sekund.w warsztacie sprawdzono ECU - podobno jest immo off.Mam ECU Magnet Marelli 036906034 BL.
Mam wątpliwości do tego off. Dlaczego zawsze po równo ośmiu sekundach odcinane jest zasilanie przekaźnika. Dlaczego silnik zaskakuje tylko na 1-2 sekundy? Czy immobilizer odcina impuls od czujnika polożenia wału korbowego albo blokuje inne impulsy?Zanim kupię nowe ECU z immo off chciałbym mieć pewność, że to ma sens.
Proszę o pomoc w rozwikłaniu zagadki.Przejrzałem wcześniej połączenia z masą i prześwietliłem znaczące przewody.Wydaje się ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda ) Przywitania
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.