Skoda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Skoda 105 ) 105 porady III



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BassQ

Czytelnik



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): K-J
Posiadane auto: Ulysse II
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 09 Kwi 2006, 19:35
Temat postu:

105 porady III


Jeszcze o kilku rzeczach chciałbym powiedzieć, zacznijmy od ręcznego, czy zamarza wam reczny w zimie , wymieniliście kołnież i linke i po pewnym czasie zaczął zamarzać znowu?? sprawa prosta do środka dostaje sie woda i inne syfy które zamarzają. Najleprzy (i sprawdzony) sposób to ściągnąć kołnież z linki, następnie zatowotować pożądnie i spowrotem założyć na linke a na końce kołnieża założyć rurki termokurczliwe (sklepy elektryczne, kocztują grosze- dosłownie mówiąć) wystarczy po 3cm na koniec i już, teraz brud i syf nie bedzie sie dostawał a towot bedzie chronił przed zamarzaniem.
O hamulcach, jeśli gubicie płyn hamulcowy , a wasz gabarznik "pływa", wymieniliście przewody (rurki) i dalej to samo, to sprawdźcie czy płyn nie ucieka wam przez małe wgniecenie służące do wyjścia powietrza, no i miłego rozbierania Wink Pozdr
_________________
== kozak forum ==
Powrót do góry
hsurim

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 473
Skąd jesteś (miejscowość / region): Octavia Club Polska
Posiadane auto: Skoda Octavia 1,9 TDI AGR SLX combi 2000 r.
Piwa: 21/0
Wysłany: Nie 06 Sie 2006, 18:26
Temat postu:

Re: 105 porady III


BassQ napisał:
(...) Najleprzy (i sprawdzony) sposób to ściągnąć kołnież z linki, następnie zatowotować pożądnie i spowrotem założyć na linke a na końce kołnieża założyć rurki termokurczliwe (...)

Gorąco polecam w takim, jak i innych przypadkach używać smaru do przegubów (półosi)- czarna ciągnąca się maź.
Chyba nie ma nic lepszego. Nie twardnieje, konsystencja (ciągliwa) zawsze taka sama.
Jest wspaniały pod wszelkiego rodzaju gwinty, które są narażone na korozję i koleją rzeczy późniejsze ciężkie odkręcanie.
Generalnie do wszelkich zabezpieczeń przed korozją skręcanych i wsuwanych elementów podwozia narażonych na szczególnie dokuczliwe skutki korozji.
Doskonale wydłuża czas pracy wszelkiego rodzaju końcówek drążków kierowniczych, czy innych przegubów kulowych - tam gdzie są gumowe osłonki z możliwością nałożenia pod nie tego właśnie smaru - np. strzykawką Laughing

p.s.: chronić skórę - wyjątkowe świństwo
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Skoda 105 »

Opinie o samochodach Skoda 105 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne


SkodaFabia

34 999

2017r.

140 000 km

warmińsko-mazurskie

SkodaOctavia

65 900

2018r.

131 095 km

warmińsko-mazurskie

SkodaOctavia

52 900

2019r.

113 000 km

mazowieckie

SkodaOctavia

35 500

2015r.

276 000 km

kujawsko-pomorskie

SkodaSuperb

105 900

2020r.

98 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: FABIACLUB.PL   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System