Skoda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Skoda 105 ) 105 porady III



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BassQ

Czytelnik



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): K-J
Posiadane auto: Ulysse II
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 09 Kwi 2006, 19:35
Temat postu:

105 porady III


Jeszcze o kilku rzeczach chciałbym powiedzieć, zacznijmy od ręcznego, czy zamarza wam reczny w zimie , wymieniliście kołnież i linke i po pewnym czasie zaczął zamarzać znowu?? sprawa prosta do środka dostaje sie woda i inne syfy które zamarzają. Najleprzy (i sprawdzony) sposób to ściągnąć kołnież z linki, następnie zatowotować pożądnie i spowrotem założyć na linke a na końce kołnieża założyć rurki termokurczliwe (sklepy elektryczne, kocztują grosze- dosłownie mówiąć) wystarczy po 3cm na koniec i już, teraz brud i syf nie bedzie sie dostawał a towot bedzie chronił przed zamarzaniem.
O hamulcach, jeśli gubicie płyn hamulcowy , a wasz gabarznik "pływa", wymieniliście przewody (rurki) i dalej to samo, to sprawdźcie czy płyn nie ucieka wam przez małe wgniecenie służące do wyjścia powietrza, no i miłego rozbierania Wink Pozdr
_________________
== kozak forum ==
Powrót do góry
hsurim

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 473
Skąd jesteś (miejscowość / region): Octavia Club Polska
Posiadane auto: Skoda Octavia 1,9 TDI AGR SLX combi 2000 r.
Piwa: 21/0
Wysłany: Nie 06 Sie 2006, 18:26
Temat postu:

Re: 105 porady III


BassQ napisał:
(...) Najleprzy (i sprawdzony) sposób to ściągnąć kołnież z linki, następnie zatowotować pożądnie i spowrotem założyć na linke a na końce kołnieża założyć rurki termokurczliwe (...)

Gorąco polecam w takim, jak i innych przypadkach używać smaru do przegubów (półosi)- czarna ciągnąca się maź.
Chyba nie ma nic lepszego. Nie twardnieje, konsystencja (ciągliwa) zawsze taka sama.
Jest wspaniały pod wszelkiego rodzaju gwinty, które są narażone na korozję i koleją rzeczy późniejsze ciężkie odkręcanie.
Generalnie do wszelkich zabezpieczeń przed korozją skręcanych i wsuwanych elementów podwozia narażonych na szczególnie dokuczliwe skutki korozji.
Doskonale wydłuża czas pracy wszelkiego rodzaju końcówek drążków kierowniczych, czy innych przegubów kulowych - tam gdzie są gumowe osłonki z możliwością nałożenia pod nie tego właśnie smaru - np. strzykawką Laughing

p.s.: chronić skórę - wyjątkowe świństwo
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Skoda 105 »

Opinie o samochodach Skoda 105 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda 105 ) Porady, problemy techniczne


SkodaRoomster

22 900

2013r.

185 000 km

śląskie

SkodaScala

69 900

2020r.

68 000 km

śląskie

SkodaFabia

36 900

2018r.

132 000 km

mazowieckie

SkodaFabia

39 700

2020r.

124 000 km

mazowieckie

SkodaFabia

12 900

2010r.

270 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: FABIACLUB.PL   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System