Witam forumowiczów po dłuższej przerwie
Przechodzę do problemu;odpalam rano Felkę,na benzynce odpala nawet sprawnie,silnik musi pracować na etylinie dopóki się nie rozgrzeje bo na LPG nie działa ssanie-nieraz coś autku odbije i wszystko jest oki,ale to rzadkość-ruszam,silnik dość szybko nabiera temperatury,ale pracuje równo(poza tym,że zawór niemiłosiernie stuka),kiedy już nabierze temperatury,a ja nie daj Boze wjadę w miasto zaczynają się moje problemy.
Kiedy chce gdzieś skręcić na 3 lub jadę powoli na wyższym biegu niż zalecany(w 2 poprzednich Skodach tego nie mialem)zaczyna się denerwujące szarpanie.Mogę to ominąć,delikatnie operując pedalem gazu,wtedy autko nie szarpie,ale wolno sie rozpędza.
Dodam również to,że mam uzasadnione obawy odnośnie uszkodzonej głowicy lub uszczelki pod nią.Ale z tym można jeździć
Świece wymieniłem jakieś 2 miesiace temu na Boscha,wcześniej były NGK.Przewody,w sumie należałoby juz zmienić,ale czy to napewno one przyprawiają mnie o kolejne zmarszki???
Czy przepustnica może być przyczyną???
mialem identyczny problem. Otoz prawdopodobnie jest gdzies przepiepiecie miedzy kablami wysokiego napiecia a kablami od instalacji gazowej.. Problem rozwiozany u mnie byl tak, ze oprocz wymiany przewodow, bo byly poobcierane, jeszcze trzeba odsunac kable instalacji gazu od kabli wysokiego napiecia jak najdalej jest to mozliwe. Powodzenia.
Raczej problem z przepięciem odpada....przewody od inst. gazowej są po drugiej stronie od przewodów zapłonowych
Problem z szarpaniem wyglada tak,jakby zaplon był późny,i na mniejszych obrotach silnik nie chciałby pracować....ale delikatnie naciskając pedał gazu auto jedzie,a wciśnięcie na 50% powoduje szarpanie-dławienie się silnika.
W przeciągu 7 lat,miałem 3 Skody...ta jest najgorsza i na pewno ostatnia _________________ Fela 1.3 (aż 50KM)
U mnie po czyszczeniu przepustnicy auto zaczeło nierównomiernie przyspieszać. Jadę np. na trójce, dodaje gazu, auto przyspiesza, jednostajnie, aż nagle momentalnie dostaje więkrzego kopa,szarpnie do przodu, ciągne ją dalej, przyspiesza znowu jednostajnie,choc szybciej niż poprzednio, az do kolejnego szarpnięcia w przód. Nie przeszkadza mi to zbytnio. Z zewnatrz wyglada tak jakbym momentami dawał gwałtownie więcej gazu, ale tego nie robie. Jakby klapka w przepustnicy nie otwierała sie płynniel ecz bardzo gwałtownie. Może u Ciebie jest podobnie. Moze to jednak ta przepustnica
No zobaczymy co to będzie....po raz ostatni oddaje auto do mechanika.Ale to dopiero we wtorek
Jeśli występuje to szarpanie,to na postoju,na biegu jałowym,kiedy dodam gwałtownie gazu,auto ma przeskoki zanim wkręci się na obroty.
Problem występuje jak silnik się rozgrzeje,na zimnym silniku wszystko jest oki.
Czy zawory mogą mieć wpływ na to szarpanie??? _________________ Fela 1.3 (aż 50KM)
Kolego jeżeli samochód ma kopa to zrób sobie ADAPTACJĘ PRZEPUSTNICY samochód wróci do normy pozdrawiam
Adaptację można zrobić za pomocą programu VAG COM masz program uruchomiony i uruchomiony zapłon w samochodzie za pomocą kabla OBD II czekasz aż program znajdzie sterownik samochodu masz na dolnym pokładzie 2 bloki po 6 okienek w 2gim bloku szukasz adaptation 04 klikasz tam bedziesz miał segment jeden wpiszesz gdzie są 000 wpisujesz 098 naciskasz klawisz GO przepustnica zacznie pracować broń boże wciskać pedał gazu dochodzi do uszkodzenia przepustnicy
Dołączył: 21 Maj 2017 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): MAZOWIECKIE Posiadane auto: sKODA fELICIA 1.3
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 22 Maj 2017, 09:10
Temat postu:
Szarpanie podczas jazdy.
Ja miałem szarpanie przy większych prędkościach niż 80 km/h. Wymieniłem czujnik obrotów i dopiero po kilku dniach zniknął problem szarpania i Fela znów mogła pędzić 160 km/h. W międzyczasie, po wymianie, pojawił się problem gaśnięcia na wolnych obrotach, ale jak wyżej po kilku, kilkunastu dniach problem zniknął. Przy ewentualnej wymianie czujnika zwróć uwagę, byś nie urwał śruby czujnika, bo mi się ta sztuka udała i teraz jeżdżę tak, że sprężyna od hamulca dociska mi czujnik, a sam czujnik owinięty jest przewodem miedzianym, by miał dobry kontakt galwaniczny. Oczywiście przed wymianą czujnika wymieniłem: przewody paliwowe, czyściłem przepustnicę, świece, listwę do świec ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Felicia ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.