Witam mam dość skomplikowany problem z silnikiem, ogólnie zaczęło się od drobnego wypadku gdzie przedziurawilem chłodnice jednak do pracy jakoś trzeba jeździć więc lalem i dolewalem wody żeby jakoś to było jednak ostatnio po wymianie już chłodnicy na nową i termostatu wywalilo mi korek od spustu płynu chłodniczego nie miałem jak się zatrzymać niestety i musiałem przejechać jakieś 6 km w ten sposób silnik oczywiście się przegrzal było słychać jak tyrkocza tłoki potem usunąłem usterkę i wszystko wróciło do normy silnik pracował równo odzyskał moc i w ogóle jednak są z nim problemy pierwszy to taki ze po zapaleniu silnika na gorącym obroty strasznie spadają nie pracuje równo wydaje się jakby pracował na 3 Gary np szarpanie itd jednak po przygazowaniu silnik wraca do normy pracuje już równo i ładnie problem nie występuje do kolejnego odpalenia silnika dodam że problem nie pojawia się cały czas tylko sporadycznie, podejrzewam że ten problem jest spowodowany starymi swiecami które mają już przejechane około 50 tys kilometrów czy może tak być? Dodam że problem wystąpił mi chyba z 2 razy przed przegrzaniem silnika i dzisiaj gdy jechałem w trasę około 1000 km wystąpił również dwa razy raz po zapaleniu i raz podczas gdy zatrzymałem się na czerwonym świetle jednak wszystko wróciło do normy po dodaniu gazu. Drugi problem jest taki że jak jadę to od czasu do czasu słyszę takie tyrkotanie silnika jak wtedy gdy jechałem bez płynu chłodniczego jednak to tyrkotanie trwa z 3 sekundy może i potem silnik dalej normalnie pracuje na 30 km jakoś 2 razy takie tyrkotanie występuje. Dodam że mam problem ze skrzynia biegów która będzie w najbliższym wolnym czasie wymieniona uszkodzone jest bodajże łożysko iglowe bo jak puszczam nagle sprzęgło to słyszę stukniecie i jak silnik pracuje na wolnych obrotach to słychać tak jakby skrzynia działala bez oleju, skrzynia jest już zdiagnozowana więc nie o tym mowa jednak chciałbym się dowiedzieć czy to tyrkotanie może pojawiać się że skrzyni czy raczej z silnika jeśli z silnika to czy to pierścien pekniety? Dodam że czasami podczas gwaltowniejszego ruszania z pierwszego biegu silnik tak jakby traci moc w ciągu sekundy spada z 2.5 tys obrotów do 500 z czego jest szarpniecie i nagły spadek mocy, możecie mi powiedzieć co się dzieje z moim samochodem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Fabia ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.