Dołączył: 11 Lip 2016 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): UK Posiadane auto: Fabia II CAYB 90KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 28 Gru 2020, 18:50
Temat postu:
Problem z zasilaniem pompy paliwa- Superb 2014 1.6TDI CAYC
Witam,
Szukam pomocy w nastepujacej kwestii, a mianowicie superb mojej zony nieodpalil dwa dni temu, dzis zajrzalem co i jak. Odczyty z Delphi- jeden blad P00C600 slabe cisnienie paliwa. Zaczalem od sciagniecia weza przed filtrem paliwa, przy kreceniu brak paliwa, wiec zajrzalem do pompki w baku. Nie slychac jej po przekreceniu kluczyka, wiec podpialem 12v do pinu 1 i 5 bezposrednio do pompy- pompka chodzi. Natomiast na plusie wtyczki nie ma napiecia(zaplon wlaczony lub bez zaplonu). Wysledzilem kabel z pinu 1 do przekaznika pompy za dolnym schowkiem w desce(okolice kolan). Ciaglosc jest(bez zwary) wiec nic nie jest przetarte pomiedzy wtyczka pompki a przekaznikiem. Zamienilem przekazniki(typ 646) - nic nie daje. Napiecie po zaplonie w gniezdzie przekaznika pompy jest nastepujace:
pin 1- 3v
pin 2- 12v
3- brak napiecia(nie wiem tez dokad prowadzi ten kabel)
4- wolny
5-brak(plus do wtyczki pompy)
Podlaczenie na krotko pinu 2 i 5 powoduje zalaczenie(czasowe) pompki w baku i auto odpala, bez bledow. Chodzi i jezdzi normalnie az do czasu zgaszenia. Ponowne odpalenie zaraz po zgaszeniu- auto pali. Proba odpalenia po kilku minutach postoju nie udaje sie. Ponowne wyciagniecie przekaznika, zwarcie pinow 2 i 5, przekaznik z powrotem do gniazda i auto pali ok.
Ktos moze mi podpowiedziec gdzie dalej szukac powodu do niedzialajacej po stacyjce pompki w baku? I czy ma ktos schemat dzialania przekaznika 646, schemat pokazujacy gdzie idzie kabel pin3 z gniazda przekaznika.
Wszystkie bezpieczniki z boku deski i pod maska sprawdzone. Zaden z przekaznikow nie klika. Posiadam Delphi Cars R4 2013 wiec diagnoza jest ograniczona. Problem wydaje sie elektryczny, moze cos jest gdzies sterowane i zalacza prad na pin 5 przekaznika.
Dodam jeszcze ze autko mamy od ok dwoch miesiecy. Podczas skanowania pierwszym razem byly tez stare bledy w ECU, nie wiem kiedy i jak dlugo tam byly. B1148812 oraz B1147F1 po ich wykasowaniu nie wrocily.
Dwa dni temu bylo naprawiane gniazdo zapalniczki przy biegach i odpiete wlaczniki ASC/ESP/cisnienie w oponach/stop&start. Wtedy to ostatni raz auto bylo palone bez bledow/problemow.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Andrzej
Silnik: 1.6TDI CR CAYC 105KM MY14
Auto: Superb2 FL Kombi, Greenline
Moc/Moment: 105KM @0Nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.