Skoda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Skoda Superb ) Problem z zasilaniem pompy paliwa- Superb 2014 1.6TDI CAYC



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrewlato81

Czytelnik



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): UK
Posiadane auto: Fabia II CAYB 90KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 28 Gru 2020, 18:50
Temat postu:

Problem z zasilaniem pompy paliwa- Superb 2014 1.6TDI CAYC


Witam,
Szukam pomocy w nastepujacej kwestii, a mianowicie superb mojej zony nieodpalil dwa dni temu, dzis zajrzalem co i jak. Odczyty z Delphi- jeden blad P00C600 slabe cisnienie paliwa. Zaczalem od sciagniecia weza przed filtrem paliwa, przy kreceniu brak paliwa, wiec zajrzalem do pompki w baku. Nie slychac jej po przekreceniu kluczyka, wiec podpialem 12v do pinu 1 i 5 bezposrednio do pompy- pompka chodzi. Natomiast na plusie wtyczki nie ma napiecia(zaplon wlaczony lub bez zaplonu). Wysledzilem kabel z pinu 1 do przekaznika pompy za dolnym schowkiem w desce(okolice kolan). Ciaglosc jest(bez zwary) wiec nic nie jest przetarte pomiedzy wtyczka pompki a przekaznikiem. Zamienilem przekazniki(typ 646) - nic nie daje. Napiecie po zaplonie w gniezdzie przekaznika pompy jest nastepujace:
pin 1- 3v
pin 2- 12v
3- brak napiecia(nie wiem tez dokad prowadzi ten kabel)
4- wolny
5-brak(plus do wtyczki pompy)

Podlaczenie na krotko pinu 2 i 5 powoduje zalaczenie(czasowe) pompki w baku i auto odpala, bez bledow. Chodzi i jezdzi normalnie az do czasu zgaszenia. Ponowne odpalenie zaraz po zgaszeniu- auto pali. Proba odpalenia po kilku minutach postoju nie udaje sie. Ponowne wyciagniecie przekaznika, zwarcie pinow 2 i 5, przekaznik z powrotem do gniazda i auto pali ok.
Ktos moze mi podpowiedziec gdzie dalej szukac powodu do niedzialajacej po stacyjce pompki w baku? I czy ma ktos schemat dzialania przekaznika 646, schemat pokazujacy gdzie idzie kabel pin3 z gniazda przekaznika.
Wszystkie bezpieczniki z boku deski i pod maska sprawdzone. Zaden z przekaznikow nie klika. Posiadam Delphi Cars R4 2013 wiec diagnoza jest ograniczona. Problem wydaje sie elektryczny, moze cos jest gdzies sterowane i zalacza prad na pin 5 przekaznika.
Dodam jeszcze ze autko mamy od ok dwoch miesiecy. Podczas skanowania pierwszym razem byly tez stare bledy w ECU, nie wiem kiedy i jak dlugo tam byly. B1148812 oraz B1147F1 po ich wykasowaniu nie wrocily.
Dwa dni temu bylo naprawiane gniazdo zapalniczki przy biegach i odpiete wlaczniki ASC/ESP/cisnienie w oponach/stop&start. Wtedy to ostatni raz auto bylo palone bez bledow/problemow.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Andrzej
Silnik: 1.6TDI CR CAYC 105KM MY14
Auto: Superb2 FL Kombi, Greenline
Moc/Moment: 105KM @0Nm
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SKODA Forum Strona Główna -> ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Skoda Superb »

Opinie o samochodach Skoda Superb - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne


SkodaOctavia

86 900

2020r.

164 000 km

kujawsko-pomorskie

SkodaScala

69 900

2020r.

68 000 km

śląskie

SkodaOctavia

61 900

2018r.

143 568 km

mazowieckie

SkodaScala

53 900

2020r.

114 000 km

mazowieckie

SkodaOctavia

38 900

2017r.

232 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: FABIACLUB.PL   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System