Jak w temacie. Czy turbo do mojego 1.9 tdi mozna regenerowac bo podobno nie kazde sie da? Moze ktos orientuje sie jaki jest koszt regeneracji w uk orazile kosztuje nowe? No i jaki numer bedzie pasowal do mojego auta?
Z gory dzieki za wszelaka pomoc
podobno to na biegunie nie ma śniegu każde turbo da sie zregenerowac koszt nie powienien przekroczyć 1500pln ale to już skrajnie zniszczone turbinki jeśli twoja sie kręci ale nie ma mocy jak nowa to koszt bedzie niewielki zregeneruj ja i bedziesz wiedział na czym jeźdźisz
a tak na marginesie to dlaczego chcesz je regenerować może jest inna przyczyna że turbo nie pracuje _________________
Gdybym się mylił... poprawcie mnie
Piwko jak pomogłem
kiedyś się dowiadywałem o regeneracje i w pewnej firmie w Bydgoszczy powiedziano mi że są chyba dwa rodzaje i jednego się nie regeneruje - przynajmniej oni się tego nie podejmą - był to warsztat którego używa autoryzowany serwis skody w Toruniu. Gdzieś w którymś poście pisałeś że z UK jesteś o ile dobrze pamiętam wiec poszukaj na ebay. Za 300f można znaleźć nówkę albo po regeneracji. Jakie masz objawy że chcesz wymieniać?
No podobno nie kazde turbo sie da a juz napewno nie wszedzie chca jak to poprzednik wspomnial.
Koszt regeneracji zaczyna sie od niskich kwot ale nie mam pewnosci ze wymienia wszystko ale to i tak pewnie wybiore ta opcje jak bedzie trzeba.
Nowki przykladowo Ebayowe sa nawet za 300 czy 400funtow ale nie chce sie wkopac w jakas made in china
Objawy? Hm. Ogolnie nie brakuje mu mocy, nie dymi jakos specjalnie,oleju nie zauwazylem aby ubywalo... Poprostu musialem ostatnio podjechac doi innego mechanika i jak zagladal pod spod to stwierdzil ze chlapie olejem ... jak by to okreslic...na "laczeniach rur".
Nie znam sie na mechanice wiec z gory sorry za te prozaiczne okreslenia
chlapie olejem ... jak by to okreslic...na "laczeniach rur".
yautja powiem tak u mnie w superbie i w volvo tez zbiera sie olej w dolocie a wynika to z tego że łożyska po których "ślizga" sie wałek turbiny są wypełnione olejem gdyby tak nie było to turbo zatarło by sie po porzejechaniu 200metrów i u Ciebie jak i u mnie jedno łożysko delikatnie przepuszcza olej ale nie jest to objaw który mowi, że musisz już regenerować turbine _________________
Gdybym się mylił... poprawcie mnie
Piwko jak pomogłem
Mi kiedyś kapało z rury dochodzącej do intercoolera. Po rozbiórce wyleciało trochę oleju (może 50ml). Wyczyściłem, uszczelniłem i śmigam. Olej w moim przypadku bierze się z odmy która jest wbudowana w pokrywę zaworów i doprowadzona jest miedzy filtr powietrza a turbinę - turbina zasysa mgiełkę olejową i pcha ją w dolot. Między przeglądami (10tys mil) zużywa mi około 800ml oleju (staram się mieć stan na 3/4 bagnetu). W sewisie skody powiedziano mi ze norma to max litr na 1000km! Na forum vw wyczytałem że każdy tdi ma olej w dolocie i że jest to norma.
pozwole sobie wstawić link do posta kolegi damianz11http://skoda.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=143247 masz tam foto jak olej zbiera sie w dolocie i IT pozdrawiam _________________
Gdybym się mylił... poprawcie mnie
Piwko jak pomogłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.