Muszę niestety wymienić bo cieknie, a te zaślepki nie wpływają na prace silnika? spalanie, temperaturę, moc, przyśpieszenie??? Dzięki za poprzednią odpowiedź.
A jeszcze się zapytam czy do mojego silnika te zaślepki są z dziurami?
ja mam zaślepiony przewód sterujący od egr (zagiąłem go i zacisnąłem opaską zaciskową), przejechane tak już prawie 20 tys mil i jest ok. Wcześniej chlapał lekko olejem/ pocił się, teraz problemu nie ma. EGR jest dla ekologów nie dla auta. Oprócz zaślepienia można podobno go jeszcze jakoś dezaktywować ale w to nie miałem czasu się bawić. Przed zaślepieniem dokładnie go wyczyściłem, a sposób zaślepienia wziąłem z mojego poprzedniego auta vw passata tdi którym zrobiłem dużo km. Urządzenie diagnostyczne nie pokazuje żadnych błędów.
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Wto 04 Maj 2010, 11:07
Temat postu:
Re: ( Skoda Superb ) zawór egr
luksztyk napisał:
...A jeszcze się zapytam czy do mojego silnika te zaślepki są z dziurami?
Sa na tyle tanie że możesz kupic dwie i zobaczyć najpierw czy pełna nie spowoduje wyświetlenia błędu _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Dzieki wielkie za odpowiedz, a jak to jest z tym spalaniem? ma wpływ?
Na daną chwile gdy zawór nie działa przy gaszeniu rzuca mi silnikiem a gdy puszczam pedał gazu jadąc na biegu np: 2,3 czuje tak jakby ktos mnie łapał ostro za plecy w trakcie jazdy (gwałtowane przyhamowanie).
Mechanik mi powiedział że to od zaworu , ja natomiast nie jestem pewny, spotkaliście się z tym zachowaniem?
I teraz mam pytanie czy po zaślepieniu zaworu nie bedzie tam sie zbierał nagar i w ten sposob zawór sie zapychał w miejscu zaslepki, i skoro zawór nie bedzie pełnił swojej funkcji poprzez zaslepienie to czy nier bedzie sytuacji takiej jakiej opisalem wyzej czyli rzucanie przy gaszeniu i przyhamowywanie?
Przesuń dźwignie przy zaworze na włączonym silniku i zobaczysz czy autem będzie szarpało jak je zgasisz bo to nie musi być zawór. Główne problemy z zaworem EGR to to ze cieknie i że wydaje dźwięk - cykanie. Zawór ten służy do recyrkulacji spalin i został wprowadzony w celach ekologicznych. Jedni piszą że spalanie spada, ze auto jest żwawsze. Ja wiem ze po zaślepieniu już mi nie cieknie olej a reszta raczej bez zmian. Olej bierze się w dolocie albo z turbiny w której puszczają uszczelnienia albo odmy która jest wbudowana w pokrywę zaworów - normalna rzecz w passatach b5FL, audi A4 i A6.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Superb ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.