Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: skoda octavia I combi 2,0 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 11 Gru 2010, 12:35
Temat postu:
Moja opinia Skoda Octavia 2,0 benzyna 115km
Witam! Jestem posiadaczem takiej octavii 2,0 benzyna 115km i musze szczerze przyznac ze jestem pod wielkim wrazeniem czesko-niemieckiej jakosci.Jest z 2004r ma przebieg 175tyskm i czuje sie jakbym jezdził samochodem niedawno kupionym z salonu. Mam ja w swoich rekach 2 lata i dosłownie nic mi sie nie zepsuło i wszystko chodzi jak najlepiej. Jedynym elementem wymienianym to był podnosnik szyby tylnej. Tak to tylko klocki hamulcowe.filtry i olej . Spalanie nie jest najgorsze jak mnie niektorzy straszyli. Jezdzac po Warszawie w korkach nie przekraczam 10 l /100km W trasie przy prdkosci do 100 max 120 to mozna uzyskac ok 7l. Do 100km/h udało mi sie nawet 6,4l uzyskac. Wiele osób namawiało mnie na diesla ze mało pali ale jak sobie przeliczyłem oszczednosci na dieslu a pozniej czestsza i drozsza eksploatacja w warsztatach to woel jezdzic taka beznynką wiecej spalac na 100km ale mam komfort ze przy mrozach -15 czy ponad -20 stopni (a takiem mrozy juz były testowane na tej skodzie) ze nie miałem najmniejszego problemu z odpalaniem jej. Jezeli pilnuje sie wymian olejów i filtrow to tutaj nie ma co sie psuac w tym samochodzie. Znam przypadki tego silnika tylko ze montowanego w VW ze maja 400tyskm i jezdza dalej.
Moja wersja jest combi Raider. Nie jest to podstawowa wersja. Pełna elektryka,climatronik.podgrzewane siedzenia itd.
Zawieszenie jak najbardziej sprawne i nie ruszane do tej pory. Układ wydechowy jeszcze jest orginał oprócz wymiany przewodu elastycznego przy silniku. Auto jezdziło wczesniej 4lata w firmie. Jedyna wada jest korozja pojawiajaca sie na klapie bagaznika. Ale jak sie tylko pojawia trzeba zrobic po swojemu dokładna zaprawke i jest spokój.
Ze swojej strony polecam jak najbardziej skode z takim silnikiem.
Szerokości!
Pozdrawiam
Darek
od 18 listopada jestem juz posiadaczem Octavi 2,0 , narazie za duzo nie pojeździłem ale wrażenia extra!!
jest to wersja SLX , kolor srebny ,rok 1999 i tylko 108tys przebiegu - pewny!! poniewaz historia samochodu jest mi znana !!
narazie na komputerze widze sr spalanie 11,7l/100km - niewiem o ile moga byc zawyżone przez uszkodzona sonde lambda ( swieci sie CHECK- kasowanie pomaga na kilka dni)
myslalem o zagazowaniu - ale sie zobaczy
przed zakupem pytalem znajomego mechanika o ten silnik i powiedzial ze brac nie zastanawiajac sie (jezdzi passatem z tym samym silnikiem 370tys przebiegu z tego 270 na gazie)
poza wymiana kilku zarowek i zamka w podłokietniku wszystko dziala w porzadku
teraz tylko rozrzad do wymiany - jest jeszcze oryginalny!!!!- chyba juz czas na niego
juz czekam na wiosne/lato az zaczna sie dluzsze wyjazdy
Radze rozrząd(oraz rolki i pompe wody) szybko wymienic przy takim przebiegu!!!!!! Jak peknie pasek to koszty beda..........słone!!!!!!!
Zapomniałem ze u mnie tez swieci sie pomarancowa kontrolka ale nic sie z tym nie dzieje i nie ma wplywu na jazde.
Twoja skoda to jest jeszcze przed liftingiem ze stara deską rozdzielcza i swiatłami?
U mnie przez 2 lata wymieniałem tylko 1 zarówke z tyłu od tablicy rejestracyjnej.
witam ja mam skode 2.0 drugi tydzień z przebiegiem 120tys po wymianach oleju i filtrów a także świec samochód zaczął strasznie szarpać w trakcie jazdy i na ben i na gazie ledwo można si e bujnąć do 80km/h świeci się także kontrolka check(pomarańczowa) wymieniłem wczoraj kable zapłonowe i przez 10 km jazdy było rewelacyjnie a póżniej jeszcze gorzej niż przed wymianą czy ktoś może mi coś doradzić? pozdrawiam
moja ma 110tys (przebieg oryginalny bo znalem 1go i 2go właściciela), w styczniu została zagazowana i dopiero gazownik wykrył co było nie tak!! okazało sie ze mam do wymiany przepływomierz a nie sonde lamda jak sugerowało kilku mechaników z komputerami !!!!!!!!!1szy własciciel wymienil nawet w ASO wtryskiwacze!! od stycznia CHECK sie nie swieci!! autko chodzi rewelacyjnie i pali 12l gazu / 100km !! jestem zadowolony bo przy 10l gazu w felicji to zadna roznica!!
Witam też jestem posiadacze Octavi 2.0 2003r. i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem ją rok temu i od razu ją zagazowałem. Przebieg ma duży ale(388000km) i jeździłem nią w firmie po cały kraju. Tak, że tylko długie trasy. Samochód kupiony w Polsce był serwisowany A teraz mam pytanko Od jakiegoś czasu jak jest deszcz czy nawet powietrze wilgotne to rano po zapaleniu silnik chodzi jak ciągnik(dość głośno i szarpie nim , że mało nie wyskoczy) Poradzcie mi co mam z tym zrobić bo świece już wymieniłem i po pół roku z powrotem zaczęło szarpać silnikiem. Mechanicy jak mechanicy każdy mówi co innego jeden (kable do wymiany) -drugi (labda) kolejny (znowu świece trzeba wymienić) Może tutaj się dowiem co należ zrobić Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Wtam, jestem posiadaczem od około miesiąca skody octavii 2.0i 115 KM. Miałem podobny objaw, w momencie zakupu tego auta, przez co kupiłem je "ze SPORYM rabatem". Wymieniłem cewkę, kable i świece. Cewka używana, kable i świece nowe. Auto jak nowe. Stara cewka miała pękniętą obudowę i gdzieś waliło przebicie, działo się to też dokładnie w wilgotne mgliste dni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Skoda Octavia ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.